0
0
0 0
phone-icon
+380688888658 Замовити дзвінок

Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)

Продано
Відгуки:
(0)
  • Виробник: Без бренда
  • Модель: АТЕСТР-t
  • Наявність: Немає в наявності
782 ₴
Знайшли дешевше?
Основні характеристики
Всі характеристики
Гарантійний термін: 12
Колір: Желтый
Тип: Аналоговый
Оплата

Приймаємо оплату online

Доставка

У той же день при замовленні до 16:00

Гарантії

Весь товар сертифікований

  • Огляд товару
  • Характеристики
  • Відгуків (0)
  • Питання (0)
Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)/

Призначення:

Прилад комбінований - автотестер призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок.

 

Загальні вказівки:

Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статестического електрики - обробити скло засобом "антистатик".

 

Порядок роботи:

1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле-регулятора:

  • Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і < )°"; відлік по шкалі 6000 r/min;
  • Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
  • Натиснути кн. "11-16 V"; ввімкнути дальнє світло фар, зняти відлік по шкалі "11-16 V"

2. Контроль акумулятора (ак.)

2.1 Без "навантаження". (Проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше).

  • Підключити АТ до клем; натиснути кн. "11-16 "

2.2 Під навантаженням

  • Включити стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ
  • U ак. має бути >12V; ввімкнути дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V
  • Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання
  • Зняти відлік по шкалі "2,5 V", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U>9V

2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:

  • Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути стор."2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
  • Контролювати кожну батарею ак., підключаючись затискачами; зняти відлік по шкалі "0-2,5 V"

3. Робота АТ в режимі тахометра. (Має два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)

  • Підключити АТ; діапазон 0-1500 включається при натисканні кнопки "1500 r/min"
  • Диап. 0-6000 - при одночасному наж. 2-х кн. "1500" і "< )°" зняти відлік

У цьому режимі АТ дозволяє:

  • Регулювати карбюратор на малі обороти х/х двигуна
  • Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
  • Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами

4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (УЗСКП);

  • Натиснути кн. "< )°"; підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х/х (~800 r/min);
  • Зняти показання за шкалою "90-30°"
  • Зр. обороти двигуна. і до 3000 r/min; стрілка АТ повинна відхилитися в бік зр. <3°, а при уменш. обор. ~800 r/min - повернутися у вихідне стан; чим більше зазор між - контактами переривника, тим менше УЗСКП.

5. Установка початкового кута випередження запалювання. (Проводиться після перевірки УЗСКП)

  • Наж. кн. "V@, а регулятор "2,5-25" повернути в бік "25" до клацання зв'язок. АТ-шкала "0,2-5" і х на 10:повертаючи вал двигуна. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і сумістити мітки на шківі і картері
  • Вкл. запалювання; момент розмикання контактів. переривника контролюється стрибкоподібним движ. стрілки від 0 до 12 V

6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (Проводиться при замкнутих контактах і включ. запалюванні)

  • Підключ. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника
  • Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" - у бік 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн. "-"
  • Снять отсчет по школе "GOOD - BAD" - при допустимой степени окисления стрелка АТ находится в секторе "GOOD" Аналогично провер. качество контактных соед. в др. цепях электропроводки при прохождении тока черех это соед.

7. Работа АТ в режиме измерения сопротивления (R)

  • Установить элемент питания в батарейный отсек; при измерении R в диап. 0-100 к Ом -
  • нажать кн. "к Ом", а в диап. 0-100 Ом дополнительно нажать и удерживать независимую кн. "Ом"
  • Замкнуть зажимы проводов между собой, вращая ручку регулятора, установить стрелку на "0" по шкале "Ом" к "Ом"
  • Подключить зажимы АТ к исследуемой цепи и снять отсчет по шкаоле "Ом, к Ом"

8. Контроль качества дистиллированной воды

  • Изготовить электроды из тонкого металла (жесть, латунь и т.д.); залить в стакан дистиллированную воду и поместить в нее электроды; Замерить R-оно должно быть >100 кОм (чем >R, тем выше качество воды)

9. Проверка работоспособности электронного блока экономайзера

  • Отключить любой провод от концевого выключателя карбюратора;
  • Подлючить к клеммам электромагнитного клапана лампу 12 V, мощностью не более 2W; подлючить АТ;
  • Перемикач АТ - 6000 r/min, (натискати дві нижні кнопки); завести двигун;
  • Збільшити поступово частоту обертання двигуна, спостерігаючи за показаннями АТ від відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути

 

 

Характеристики
Основні характеристики
Гарантійний термін 12
Колір Желтый
Тип Аналоговый
Відгуків (0)

Немає відгуків про цей товар.

Питання (0)

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.