Особливість:
Вбудований EMI-фільтр;
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Вбудований EMI-фільтр;
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Вбудований EMI-фільтр;
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..
Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Сфери застосування:
Стандартні області застосування приводів, управління швидкістю;
Область енергозбереження (кондиціонери, димососи);
Навантаження зі змінним моментом (насоси та вентилятори);
Системи многодвигательного управління із завданням числ..