Особливість:
Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG;
Стабільне управління швидкістю на низьких частотах;
Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Векторне управління без датчика швидкості двигуна.
Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах.
Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS.
10 способів завдання частоти.
43 функції програмованих входів, 25 фун..
Перевага:
Проста і надкомпактна конструкція;
Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж;
Налаштовуємося характеристика V / f;
Несуча частоти ШІМ до 10 кГц;
Автоматична компенсація моменту і ковзання;
Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
Перевага:
Проста і надкомпактна конструкція;
Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж;
Налаштовуємося характеристика V / f;
Несуча частоти ШІМ до 10 кГц;
Автоматична компенсація моменту і ковзання;
Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
Перевага:
Проста і надкомпактна конструкція;
Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж;
Налаштовуємося характеристика V / f;
Несуча частоти ШІМ до 10 кГц;
Автоматична компенсація моменту і ковзання;
Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
Тип управління: векторне;
Потужність: 18,5 кВт;
Робоча напруга: 380 В;
Вихідний струм: 38 А;Преобразователі частота Hyundai серії N700 призначати задля управления і регулировАнія роботи трифазний асинхронний двигун змінний струм. Нувєртори цей серія ..