0
0
0 0
phone-icon
+380688888658 Замовити дзвінок

Перетворювачі частоти

0
Особливість: Стартовий момент: до 150% на 0.5 Гц( без зворотного зв'язку); до 200% на 0Гц (з енкодером) в режимі FOC + PG; Стабільне управління швидкістю на низьких частотах; Крім традиційного ПІ-регулятора в контурі швидкості, в VFD-C використовуєт..
1 129 134 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Векторне управління без датчика швидкості двигуна. Автоматичне визначення параметрів електродвигуна в статичному і динамічному режимах. Послідовний порт RS-485 з протоколом MODBUS. 10 способів завдання частоти. 43 функції програмованих входів, 25 фун..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Перевага: Проста і надкомпактна конструкція; Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж; Налаштовуємося характеристика V / f; Несуча частоти ШІМ до 10 кГц; Автоматична компенсація моменту і ковзання; Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Особливість: Вбудований програмований логічний контролер (PLC); Допускають щільну установку; Простота обслуговування; Модульна конструкція; Вбудований порт RS-485 (MODBUS); Додаткові комунікаційні модулі; Гнучке розширення входів/виходів; Спільне ви..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Перевага: Проста і надкомпактна конструкція; Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж; Налаштовуємося характеристика V / f; Несуча частоти ШІМ до 10 кГц; Автоматична компенсація моменту і ковзання; Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Перевага: Проста і надкомпактна конструкція; Щитовий (VFD-L1) і панельний (VFD-L2) монтаж; Налаштовуємося характеристика V / f; Несуча частоти ШІМ до 10 кГц; Автоматична компенсація моменту і ковзання; Зв'язок по MODBUS (швидкість передачі даних 960..
0 ₴
cart-icon
Продано
0
Тип управління: векторне; Потужність: 18,5 кВт; Робоча напруга: 380 В; Вихідний струм: 38 А;Преобразователі частота Hyundai серії N700 призначати задля управления і регулировАнія роботи трифазний асинхронний двигун змінний струм. Нувєртори цей серія ..
0 ₴
cart-icon